Napi szösszenet: Ma voltam végre a Selyemréti strandon

Régen készültem, de mára összejött minden, és a család egy részével kimentünk a strandra. Nagyon kíváncsi voltam ,mert barátaimtól, ismerőseimtől sok kritikai észrevételt szereztem korábban. Kétségtelen nem indult jól, mert az átadás után kb. két hétig zárva volt az úszómedence. Na, nézzük sorban. a sokat kritizált „lagzis sátor” kimondottan jó szolgálatot tesz, most a harminc fokban, kellemesen kering alatta a levegő. Erről korábban is az volt a véleményem, hogy a szélsőséges időjárás mellett, valami kell a medence fölé, mert korábban 11 óra után képtelenség volt úszni a medencébe, nem beszélve arról, hogy tartós kánikula idején soha nem sikerült belőni a víz hőfokát. Az öltöző, talán ezzel kellett volna kezdenem…..szokás kérdése, szerintem kell még egy kis idő, hogy megszokjuk a koedukációt. A szekrények…..nos nem tudom télen hogy lehet pakolni ezekbe???? illetve már most jelentkezett egy olyan probléma, hogy vissza kellett állni a hagyományos üzemmódra, mert nem működött az elektronika. Miután az unokámat is vittük, kimondottan kellemesek voltak a kis medencék, a víz hőfokával sem volt gond, a kis srácnak nagy élmény volt. Szokásomhoz híven meglátogattam a szaunát, a hőfok a korai nyitás ellenére / 8 óra körül volt / rendben volt, némi probléma, hogy az ajtót nagyon óvatosan lehet zárni, mert könnyen kinyílik. Ezt ugye régen ügyes kezű úszómesterek azonnal, helyben javították. Sajnálatos a merülő medence eltűnése…marad a zuhany. A sokat vitatott zuhanysor tényleg nagyon hiányzik….azt majd a hűvösebb időben fogjuk megtapasztalni, hogy mennyi,és milyen meleg vizet adnak az újak az öltözőben.

Azért szokásomhoz híven beszélgetésbe elegyedtem néhány dolgozóval, akik kissé bátortalanul érdeklődtek a véleményemről, és mellesleg elmondták, hogy a panaszkönyvet már tele írták, és nekik kiadták, hogy milyen válaszokat kell adni a kritikai hangokra. Ez kissé mellbe vágott, mert a strand szerintem a kereskedelmi-szolgáltatási kategóriába tartozik, és ott két alapvető szabály van:

  1. a vevőnek mindig igaza van,
  2.  ha történetesen nem lenne, akkor automatikusan az első pont lép érvénybe. Szóval a jogos felvetéseket el kell fogadni, és rövid úton orvosolni, még a legkisebbeket is. Ez a nyár eldönti majd, hogy minden a helyén van-e, vagy nincs…..egyelőre úgy döntöttem, hogy kiváltom a korábbi bérletemet.

Hozzászólások

comments

Leave a Reply